Bahagian ini mengandungi 12 Soalan. Sila beri maklum balas kepada pernyataan-pernyataan yang berikut dalam konteks semasa. Kami menghargai maklum balas yang jujur dan rasional daripada anda.

       Ya Tidak
    1. Pegawai/kakitangan memberikan layanan yang baik kepada pelanggan
    2. Pegawai berkebolehan untuk merujuk pelanggan kepada sumber yang tepat
    3. Pegawai/kakitangan gagal mematuhi piagam pelanggan
    4. Tiada unsur salah guna kuasa oleh pegawai/kakitangan semasa berurusan
    5. Pegawai/kakitangan menjaga hubungan yang baik bersama pelanggan
    6. Pegawai/kakitangan sentiasa mengamalkan sikap profesionalisme semasa berurusan
    7. Pegawai/kakitangan menyelesaikan urusan mengikut tempoh masa yang dijanjikan
    8. Pegawai/kakitangan mengucapkan terima kasih setelah selesai berurusan dengan pelanggan
    9. Pegawai/kakitangan mengamalkan sikap bertimbang rasa semasa membantu pelanggan
    10. Pegawai/kakitangan sentiasa bersedia untuk membantu pelanggan semasa dan setelah berurusan
    11. Pegawai/kakitangan menepati waktu
    12. Ruangan menunggu yang selesa dan kondusif di pejabat