Bahagian ini mengandungi 12 Soalan. Sila beri maklum balas kepada pernyataan-pernyataan yang berikut dalam konteks semasa. Kami menghargai maklum balas yang jujur dan rasional daripada anda. Klik ikon jika anda setuju dan klik ikon
jika anda tidak setuju.
  
![]() ![]() |
|||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. Pegawai/kakitangan memberikan layanan yang baik kepada pelanggan |
|
||||||||
2. Pegawai berkebolehan untuk merujuk pelanggan kepada sumber yang tepat |
|
||||||||
3. Pegawai/kakitangan gagal mematuhi piagam pelanggan |
|
||||||||
4. Tiada unsur salah guna kuasa oleh pegawai/kakitangan semasa berurusan |
|
||||||||
5. Pegawai/kakitangan menjaga hubungan yang baik bersama pelanggan |
|
||||||||
6. Pegawai/kakitangan sentiasa mengamalkan sikap profesionalisme semasa berurusan |
|
||||||||
7. Pegawai/kakitangan menyelesaikan urusan mengikut tempoh masa yang dijanjikan |
|
||||||||
8. Pegawai/kakitangan mengucapkan terima kasih setelah selesai berurusan dengan pelanggan |
| ||||||||
9. Pegawai/kakitangan mengamalkan sikap bertimbang rasa semasa membantu pelanggan |
|
||||||||
10. Pegawai/kakitangan sentiasa bersedia untuk membantu pelanggan semasa dan setelah berurusan |
|
||||||||
11. Pegawai/kakitangan menepati waktu |
|
||||||||
12. Ruangan menunggu yang selesa dan kondusif di pejabat |
|